diumenge, 12 de setembre del 2010

Etapa 12: Alagón - Ribaforada , 290810 (!Oh,pobre de mí!)



L'etapa inicial prevista havia d'arribar fins a Gallur, però vist que l'hora a la que vaig arribar a aquest poble era d'hora i preveient una etapa de Tudela a Calahorra massa llarga, vaig optar per seguir des de Gallur fins a Ribaforada, seguint pel Canal Imperial, que tota l'estona quedaria a la meva esquerra. Hi ha l'opció de creuar el Canal Imperial i arribar a Ribaforada havent passat per Mallén i Cortes, però la primera opció em permetia retallar un parell de kilòmetres.

La sorpresa a l'arribada a Ribaforada és que era el seu darrer dia de festes i estaven preparant-se per fer un encierro i cantar després el ¡Oh, pobre de mi!. A l'ajuntament l'alcadesa en persona em va segellar la meva credencial i em va oferir dos entrepans i beguda, que van fer que em recuperés, mentres esperava el tren de les 21:40 perque em tornés a Saragoosa.


Ver mapa más grande


Pobre de mí,
pobre de mi,
se han acabado las fiestas
de San Fermín

(Tradicional, "Oh, pobre de mi")

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada