diumenge, 22 d’agost del 2010

Etapa 10: Fuentes de Ebro - Saragossa, 010810 (oferiment a la Verge del Pilar)

Sensacions molt diferents les de l'inici i del final de l'etapa del dia d'avui.

Amb la pell cremada del dia anterior, vaig haver d'utilitzar una altra vegada la capelina per refugiar-me dels ratjos del sol, que no em van deixar fins a La Cartuja Blanca, on va començar a plovisquejar fins gairebé l'entrada a Saragossa.

L'arribada a El Burgo de Ebro no va ser pas fàcil. Sort en vaig tenir que un matrimoni em va donar aigua fresca i de l'ombra dels arbres que anava trobant durant el camí.
A El Burgo d'Ebro em va anar molt bé fer una parada per menjar un entrepà al casal del poble i fer una dormida resguardat del sol, sobre la gespa del parc que hi ha just davant.

El camí fins a La Cartuja Baja transcórrer paral.lel a l'autopista. Abans darribar-hi, es divisa des de lluny les torres de la Basílica del Pilar a Saragossa, que malgrat sembla com si estiguéssin a tocar, encara resta caminar ben bé 10 Km fins poder-la trepitjar.

La Cartuja Baja és un petit poble amb una placeta bonica on hi ha un bar, on vaig menjar-me unes olives que estaven boníssimes i que em van sentar d'allò més bé per continuar amb la marxa fins a Saragossa. La pluja em va trobar al sortir de La Cartuja Baja, que va anar-me molt bé per refrescar-me. Poc després de deixar enrera La Cartuja Blanca, cal seguir el recorreut GR de l'antic camí de Saragossa.

L'arribada a la plaça de La Basílica del Pilar és la la sensació més propera al que es té a l'arribada a la Plaça de l'Obradoiro de Santiago, amb una visita a La Verge per demanar forces pel queda queda de camí fins Santiago.




Ver mapa más grande


En sus ojos apagados
hay un eterno castigo,
el héroe de leyenda
pertenece al sueño
de un destino
(Héroes del Silencio, "Héroe de leyenda")

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada