dilluns, 5 d’abril del 2010

Etapa 6: Castellnou de Seana - Lleida, 030410 (ISKY 2010)



Després d'esmorzar al Cafè Modern i acomiadar-me de la Sra. Dolors i el seu home, d'en Francesc i la Montse, camino novament sol en l'etapa d'aquest dia.
S'hi fa via fins a Palau d'Anglesola i fins a Bell-lloc d'Urgell s'hi atravessa camins envoltats de conreu, on m'hi entretinc parlant primer amb en Josep Maria i més endavant amb en Pere, dos pagesos de tota la vida, que coincideixen en explicar-me les dificultats per les que està atravessant el seu mitjà de vida i el sacrifici que que han hagut de fer durant 365 dies l'any, nit i dia, per regar i cuidar dels seus cultius.

El trajecte des de Bell-lloc fins a Lleida em porta el record de la Nanna, quan el vam fer junts uns quants mesos enrera.

A Lleida, un parell de noies d'un grup amb el havia coincidit durant el recorregut, em conviden a la Vigília Pasqual que se celebra a la Parròquia de Sant Ignaci de Loiola de Lleida, en la trobada de grups de joves dels jesuïtes de Catalunya.

A l'hostal Mundial de Lleida on m'hi hospedo, coincideixo amb un peregrí italià.

Decideixo anar a la Vetlla dels Jesuïtes i allí em reconeix la Nuria -qui m'hi havia convidat-, la Rosa i la Montse -que també formen part d'aquest grup-, i m'emporto la sorpresa de veure en Siscu i en Nico entre aquesta la colla del grup de jesuïtes de Balmes de Barcelona, que els conec de Brafa.


Ver mapa más grande


And I'm thinking about home
And I'm thinking about faith
And I'm thinking about work
And I'm thinking
How good it would be
To be here some day
On a ship called Dignity
A ship called Dignity
That ship
(Deacon Blue, "Dignity")

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada